Alltså jag skiter nog i

om andra inte tycker om det jag skriver här. Det är ju min blogg, eller hur? så just deal with it :P

Midsommar idag då och jag ägnar dagen åt att städa :p Så inget firande för oss inte. Förrän i morgon :))  Då blir det hillringsbergsparken med dom bästa <3 
Natalie och Emil ville åka till sin farfar så Doffe är och skjutsar dit dom nu. Ja det är nog mycke roligare än att sitta inne och inte göra nåt. Vi är iaf snart klar med städningen, jag passar på att ta en liten paus nu. Sen när vi är klara och så, så ska jag och mamma åka och sola. Underbart!
Glad midsommar på er iaf! :)




Du ska veta att du rockar min värld som ingen annan.
Och att jag är världens lyckligaste när jag är med dig.

Mitt liv blir mer värt att leva när du finns i mitt liv.
Synd bara att vi sabbar allt hela tiden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0