All by my self

Sitter just nu och äter frukost. Och Doffe åker å jobbar om 45 min (10 timmars pass idag). Men sen jobbar han bara i morgon och sen är han ledig i 5 dagar så det är skönt :)

På lörda ska jag och Doffe göra nåt speciellt med Natalie. När man har fler barn så blir det lätt att man inte hinner med alla hela tiden så jag tror hon kommer att tycka att det blir jätte kul :) Vi har tänkt å gå på bio, och kanske baka och lite så :) Sen nån annan helg blir det Emils tur.

Idag ska jag inte göra ett dugg tror jag. Bara va hemma. Syrran kommer hit en sväng sen för hon ville ha hjälp med en grej. Tindra är fortf sjuk, det vill inte riktigt släppa. Vi ringde till verkstan förut men dom tyckte att vi skulle avvakta. Vi får hoppas att hon blir bättre snart.

Kram 
Ps. Efter att ha skrivit detta så åker Doffe å jobbar om 1 halv timme ;p


Kommentarer
Postat av: Sanna

Uuuu va jag saknar dina skitungar :( Pussa dom massvis från mig!

2010-03-12 @ 07:37:49
URL: http://sannax.blogg.se/
Postat av: Becca

Go du är, vi saknar dig med! Det ska jag göra <3

2010-03-12 @ 08:21:43
URL: http://sannasangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0