Designa din blogg..

Herregud, va otroligt trött man kan va. Men konstigt när man går å lägger sig halv 3? Nää. Men det kommer väl att kännas bättre om ett tag. Det brukar de ju så..
Ja som ni ser så lyckades jag att göra om min blogg själv :D Super! Men är inte riktigt klar, vill ändra lite smågrejer. Men det tar lite tid att lära sig. Kan egentligen inte fatta hur faktiskt någon kan detta från början och hur någon förstår sig på alla tecken å vart man ska skriva in vad. När Sanna hjälpte mig så frågade jag henne, hur vet du att det ska stå så där? Eftersom jag fatta nada, haha. Men det finns ju sidor om sånt som hjälper en men vad och vart man ska skriva och så när man vill ändra. Jag tror inte att det är så svårt bara man lär sig. Verkligen inget jag hade kunnat gjort bara så där iaf :D 

Jag fick hjälp av den här sidan.


Nu ska jag nog hoppa in i duschen innan lillfisa vaknar. Och så att jag är klar när det är dags att lämna Emil och Tindra. Dom ska förresten va hos sin farmor :) Men vi hämtar dom efter bion. 
Soligt är det ju oxå :D Tummen upp för de!



Ha en bra dag! 

Kommentarer
Postat av: Frida

Ha en bra och kul dag med Natalie =)

2010-03-13 @ 11:49:39
URL: http://ojvakul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0