Hatar söndagar mer än måndagar

Det är bäst att jag skriver vad vi gjorde i lördas innan det blir försent, typ.  Runt 11 tiden så lämna vi Emil och Tindra, sen åkte vi å handla det vi behövde till baket (haha, baket). Innan vi åkte hem så blev det en sväng till mc D. Och där va det ju familjedag (typ) så dom hade ansiktsmålning :D Kunde inte bli bättre! ;D  Natalie valde förstås en fjäril :)  Sen hem å baka!
Det blev:
Chokladbollar &  Cornflakeskakor                       
          
Lånade bilder

Efter det så gick åkte vi ner till bion och ställde bilen där, gick ner till ankdammen och mata ankorna som by the way va helt tokiga, haha. Dom va nog riktigt hungriga för dom stod nästan på fötterna. Natalie och Doffe va ju rädda då så dom stod i en snövall och våga inte mata dom, hehe ;p Och sen när vi skulle gå så följde dom efter. Stackarna =/  Aja, eftersom vi va i VÄLDIGT god tid så va det 1 timme kvar till filmen skulle börja så vi gick runt i stan å kolla lite.
När det väl va dags så kolla vi iaf på:



Bild på Natalie som fjäril :) får ni se en annan dag för jag orkar inte ladda in på datorn nu.

Idag ska vi tvätta kl 17.00 och det känner jag verkligen inte för =( Men men, det måste göras. Och nu kl 13.00 ska jag iväg till Bvc med Tindra på 1½ års kontroll. KAN bli en sväng till mamma och David oxå, men antagligen inte. Har nog inte tid med de, men man vet aldrig :)
Vi hyrde 3 filmer igår på nöjesbutiken, det va 3 filmer i 7 dagar för 99kr. Rätt bra tycker jag. Så det blev 2 vuxenfilmer och 1 barnfilm. Nej nu måste jag göra i ordning mig, och kolla vad barnen driver med.  
HA EN BRA DAG! :)))))))))))))))))))))))))

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Det tycker jag låter som en bra idè, vi är hemma, så... ;) <333

2010-03-15 @ 12:14:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0