Men spring då för f*n

Vi fick den här filmen idag



Så jag tog med den till mamma när vi åkte dit. För det första så är den 3 timmar lång! Och för det andra så tänker jag inte titta på den igen. Den sluta bra men va inte så bra. Det va massa dröl och guud så seg på nåt sätt. Jag och mamma satt å skrek åt dom att: SPRING då (eller ja det va väl mest jag då) HAHA. Och klappa i händerna och ja, jag vet inte vad. Men det hjälpte ju inte, dom sega sig att så mycke dom kunde ändå :p Ja... ja vi vart lite spända, hehe. Nepp, vill man bli spänd och få ont i huvudet så ska man se den. Nu är jag sleten av allt så nu blir det nog strax sängen.

Go natt på er :)


Kommentarer
Postat av: Savefors♥

Svar: Skönt att höra =)

Jodå här är det bara super =)



Kram Savefors♥

2010-03-30 @ 08:54:24
URL: http://saavefors.blogg.se/
Postat av: Sanna

Haha, ja det gjorde hon! Pratade med hästen alltså ;) Det var så synd om den och han såg så lessen ut så han blev nog glad:)

2010-03-30 @ 18:45:55
URL: http://sannax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0