Minnet sviker

Igår blev det bullbak då :)) Jag gjorde med kanel och vanilj smak. Dom blev lite roliga då, haha. Men har inte tagit några bilder så det får ni inte se ;P  Sen blev det ju förstås lite städning. Tvättningen blev det inge me, vi orka inte. Så är det me de, hehe. 
Idag kommer Lukas hit efter 14.00 och det ser verkligen barnen fram emot :D Måste bara komma ihåg att säga till på dagis att dom ska va lediga i morgon. Får se om det lyckas, hehe.
Nu har jag nyss sätt på Tindra kläder och vi ska dra till mamma och hämta Doffes Diabetes mediciner, SOM jag åkte dit för att hämta igår. Men som ni märkte så lyckades jag bra med de :p


Kommentarer
Postat av: hilal

fin bild :)

2010-03-28 @ 15:52:59
URL: http://hilals.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0