Sjuka tankesätt

Vet ni vad jag tycker är idiotiskt? Jo när underviktiga tycker att dom behöver äta dietpulver för att GÅ NER mer i vikt. FÖR att dom tycker att dom är feta! Tänker man så när man redan är pinnsmal ja då är det dags att gå och prata med någon och få hjälp. För det är ju verkligen början till en ätstörning bara av att man har den tanken. Ja alltså om man är underviktig. Tycker ni inte? Jag tycker det är helt okay att man äter sunt och tränar för att hålla sin vikt nere. Men inte att man ska BANTA när man egentligen redan väger för lite! Nepp det tycker jag inte! Jag anser att man kan äta ALLT men inte jämt. Även att man ska äta lagomt, alltså inte äta sig proppmätt varje gång och heller inte äta sent på kvällen och inte småäta hela tiden. Bara det räcker om man vill hålla vikten nere och inte gå upp. Men klart man KAN äta sig proppmätt nån gång. Men ni förstår säkert vad jag menar? 

Ni är fina precis som ni är, det ska ni veta!   :)

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Håller fullständigt med dig, man kan ju inte banta bort nåt som inte finns, liksom!!!

2010-03-26 @ 12:18:49
Postat av: Lena

Jag ignorerar totalt;)

2010-03-27 @ 17:00:47
URL: http://spiderw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0