Strålande dag :))

Ååh solen skiner!  Då blir man att bra glader ;D Jag och älsklingen har varit och storhandlat nu på morgonen. Skönt att fylla på kylen och frysen. Men nu sitter jag här och bara tar det lugnt, och Doffisen har åkt och jobbat. Jag ska väl gå in och kolla om det har kommit in några nya lägenheter sen igår ;p Då vi vill flytta till större. Det finns en lägenhet ute på 5 rum och kök. Den skulle vi egentligen behöva ha, men är alldeles för dyr i månaden för oss. Så vi kollar efter en 4:a. Vi får hoppas att det dyker upp nån snart!
 Planer för idag är väl att hänga upp tvätt och åka till mamma och äta. Hon skulle bjuda på mat idag :) Ja fast jag ska göra spagetti och köttfärssås till barnen här hemma först för dom tycker inte om det hon ska göra. Det är alltså nån korvgryta med mos. Det är ju lök i och grejer så det är FARLIGT att äta sörrni ;)  Petiga som många barn är..

Ha en super bra dag nu :))



Tummen upp för vädret ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0