Fredag

Det är freda och vi ska parta! Nej det ska vi inte, men det finns väl en låt som går så? Just de, den här ja :)



Idag ska jag med Natalie på 5½ års kontroll och tänkte att vi faktiskt skulle gå dit. Man får inte va så lat ;p Doffe sover än han, han jobbar natt i natt så jag tänkte att han skulle få lite sovmorgon idag. Jag kan att va snäll i bland :) Tänkte faktiskt ge mig på att putsa vardagsrums fönstrena snart. Jäädrar va lortiga dom är! 

Härligt väder idag oxå, hoppas det håller sig! Jag sökte efter hotellet vi ska bo på i Marmaris och hitta en sida som man kunde se hur vädret är där i 2 veckor och i går va det 27 grader där. Va skönt väl?   

Vårat hotell 

 

Ser mysigt och skönt ut. Bilden är ifrån den här sidan Verona. Där kan ni kika in och kolla lite mer bilder. Om 2 veckor idag så åker vi :)

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Åhhh, va härligt med VÄRME!!! :)

2010-05-07 @ 11:34:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0