OMG

Jag och Tindra åkte ju till mamma och har för en liten stund sen kommit hem. Och jag blev så lycklig när jag körde hem, så det va inte klokt! Då va det en söt liten kärring som åkte framför mig typ halva vägen hem. Och jag blev så GLAD för hon åkte så fort! Jag kunde ha ettans växel i nån gång, och kunde köra som en racer! Hon ville nog att jag skulle köra på henne tror jag. SÅ GULLIG! Och sen va hon så söt för att hon blinkade en bra bit fast hon inte skulle svänga. Det är ju bara FÖÖÖR gulligt! Man blir så glad. Det gjorde verkligen min dag.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hahaha, sött inlägg! Skrattade som fan:P



Tack ska du ha, döööööör lite här för det är så pirrigt ;P

2010-05-18 @ 22:24:12
URL: http://sannax.blogg.se/
Postat av: Sanna

Nej jag tror inte att jag hinner komma in och hämta dem, jag tar dem när vi åker istället, det är ju inte så bråttom ;P

2010-05-19 @ 09:19:34
URL: http://sannax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0