Söndag

God morgon!

I går var det ju härligt varmt här. Rena sommarvärmen! Fast det regna i halva dagen. Super skönt om vi kan börja få sån värme! Jag åkte en sväng till Marie-Louise (min kusin) i går och tjöta i några timmar. Men va tvungen att åka hem vid 4- halv 5 för vi skulle tvätta kl 5. Och så skulle jag göra mat före. Vi åt och sen gick vi ut. Så barnen hitta några kompisar här ute som dom lekte med. Jag och Doffe spela volleyboll med barnens fotboll :)  Och så fick jag ju gå till tvätten i bland oxå då. J det va gårdagen de.

Snart ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag och flickorna gå till mamma. Det blir en bit men det är bara skönt. Natalie får cykla hon eftersom det är rätt långt då. Doffe och Emil drog i väg till Glava dom för Doffe ska greja med sin mammas bil hos min pappa.  Det blir nog inte så mycke mer än det idag tror jag.

Vad ska ni göra idag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0