Springtur nästa

Idag har jag minsann orkat städa :) Det blev plockning och damsugning. Putsade även fönstrena i vardagsrummet så nu kan vi ha persiennerna uppe ;p Det va illa alltså. Om det blev så bra vet jag inte men aja skit samma, det är bättre än före iaf! Doffe va ju med sin bror och hjälpte honom och sen när dom kom hem så bjöd Alex på pizza. Tack så hemskt mycke! Syrran med familj har varit här i några timmar och dom åkte från en liten stund sen. Och nu bär det i väg till mamma en sväng. För jag och Alexandra ska ta en spring tur :) Får se hur länge vi orkar :p


Kommentarer
Postat av: Sanna

Haha, förlåt men jag har lite svårt att se Alexandra springa ;P Du får uppdatera oss om det senare! (Förlåt Alex om du läser det här, det är inte elakt menat:P)



Och jo jag har för mig att jag berättade för dig :S Men det var nog bara i förbifarten. Har inga större förhoppningar heller direkt. :)

2010-05-11 @ 18:16:58
URL: http://sannax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0