Promenad och biljetter :)

Idag när vi lämnat Natalie och Emil på dagis så tog vi oss en långpromenad. Ja, jag och Doffe och Tindrisen :) Tindra fick gå en bit men det går ju lite sakta så hon fick åka vagnen efter en stund. Ja hon hade nog inte orkat gå hela vägen heller :p Jag tänkte att vi skulle ta en promenix i morgon oxå, får se vad han säger om det när han kommer hem ;) Ja han jobbar kväll men i morgon är han ledig :) Men sen jobbar han natt hela helgen, så det blir nog  en tråkig helg för mig antar jag =/ Hoppas det blir fint väder iaf!

Ja iaf medans vi ändå var ute och gick så passade vi på att gå in på resia och hämta ut biljetterna till resan, så jädra kul! Sen har vi/jag inte gjort så mycke mer. Ja, Doffe åkte ju iväg till jobbet kl 14.00. I morgon ska vi försöka städa oxå hade jag tänkt och så ska vi tvätta kl 13.00.
Ja så vi får nog skita i den där promenaden om vi ska hinna städa innan vi ska tvätta kom jag på.
Det är ju skönt att ha sånt gjort innan barnen kommer hem :)



Den här skulle jag verkligen vilja smaka!

 

Och den här!



Kram på er =)


Kommentarer
Postat av: Sanna

Ååh, han kanske vill hämta granen imorn då? (A) Himla söt bild på Tindra<3

Jag är jättesugen på att prova den med kokos också, men inte den med havssalt usch & blä!

2010-05-05 @ 23:17:20
URL: http://sannax.blogg.se/
Postat av: Yvonne

Kan tala om att den är SUVERÄNT GOD, den med havssalt!!! Trodde inte det men åhhhhhh, den k****** i munnen, jag lovar!! :) O den med kokos måste jag bara prova, den är säkert underbar att sätta tänderna i!! :) <3

2010-05-06 @ 11:28:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0