Jag vet du vill ha mig

Här sitter jag och längtar tillbaka till värmen. Där va allt underbart och man tänkte inte på allt de jobbiga som finns här. Man kunde bara va.. Uh så skönt! ♥


Bruna vi va ju, ja iaf jag och Emil


Bilden tillhör Sanna

Jag och syster ♥ (jag är inte riktigt mig likt här, beror nog på solen in tha face ;))
Men se bara utsikten bakom, uh så fiiint!!
Underbart ♥





Varför känns det som om det är freda idag? Det känns rätt gött faktiskt (smala sussie), haha.
Nej men barna är ju lediga imorn så det blir ju som freda på nåt sätt, vi kan sova längre imorn :D

Nu ska jag gå och ta disken. Ikväll blir det att titta på FILM om man säger så ;))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0