Just like they took a little piece of heaven

Idag har vi varit i Glava hela dagen. Det var meningen att Doffe skulle greja med min bil och sätta in en motorvärmare men så blev inte fallet. Men han bytte till vinterdäck iaf och så.

Jag är lite nere för vi har bestämt att vi ska sälja Daisy, vi satte ut henne på annons för några dagar sen och jag tänker mycke på det. Vi vill ju egentligen inte :( men det är nog det bästa då hon som sagt skäller när hon är själv. En granne har påpekat det men man väntar ju bara på att det ska komma ett riktigt klagomål. Och ist för å vänta till det så gör vi nåt åt det nu ist.. Så det är ju absolut inte för att vi inte klarar av henne eller för att vi inte vill ha henne. För så är det inte! Detta är jätte tråkigt verkligen :((   Vi försöker hela tiden hitta lösningar men det finns nog inga i nuläget... 
Några har väl bakom ryggen på oss trott (och pratat om) hela tiden att vi inte skulle ha henne länge, och ja rätt fick ni. För en del måste väl bara ha saker att klaga på antar jag.. SUCK.
Men som sagt, hur ska vi göra med en hund som skäller och stör grannar då?!?!?! Ja jag blir irriterad på ALLT prat. Detta är ju verkligen jobbigt för oss (om ni inte trodde det liksom)..

Nej jag ville väl bara skriva det...
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0