Let the sunshine in

Gomöran på er!

Oj va här tvättas idag :) Jag har bokat tvättid mellan 10-17 så hela dagen blir det. Bäst att passa på när man har lite "tvätthumör" så att säga ;) Än så länge så har jag inte fortsatt med gardiner och pynt men det får bli sen de. Doffe sover han så det känns så jobbigt att hålla på och dola inne i sovrummet då. Inte för att han skulle vakna men ändå, bättre att vänta tills han vaknat. Och då tänkte ju jag som så att eftersom jag tvättar så mycke idag så kan han ta in den rena torra tvätten vi har sen tidigare, pärry! :) Jag kan tvätta och hänga upp det blöta men att lägga och hänga in de torra DET ÄR BARA SÅÅ TRÅKIGT! Så det gör vi oftast tillsammans, men nu är det inte så mycke och eftersom jag gör allt annat idag så kan han få äran.

Yesbox nog om det!
Natalie är hemma från skolan idag för hon spydde ett par gånger inatt. Tur att det inte var mer iaf. Och hoppas inte någon mer spyr, inge kul alls de!

Nej men ja då vet ni väl ungefär vad jag kommer att göra idag.

Ha en bra dag nu :)


Kommentarer
Postat av: Noahgina

very intersting site ..congratulation..

2011-06-14 @ 10:08:48
URL: http://noahgina.blogbloc.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0