Lights will guide you home

Tjenis på er!

Idag ska jag säga er att jag har sovit läänge. Eller det har både jag och Doffe gjort rättare sagt. När Doffe hade åkt med barnen vid 9 så la vi oss igen och sov till halv 12-12, så jädra SKÖNT! Sen va det bara att göra sig iordning och åka ner till stan en sväng. Jag kände att jag ville kolla på lite kläder till barnen innan det var dags att hämta dom, och jag la ut en klänning, tights och ett par byxor som jag ska hämta imorgon. Glömde ju rabatterna så därför.
 
Doffe har droge till jobbet han och jag sitter här och planerar midda. Sanna kommer idag med :D Hon va ju här igår oxå för vi är ju som sagt va inte klara med rensning av kläder men jag tror att vi skippar det idag faktiskt. Ser nästan ut som en soptipp här nu för alla säckar och kassar, haha!  Och sen måste jag ta reda på vart det finns någon loppis vi kan vara på oxå.

Någon som vet kanske?


Nej ska göra välling till prompfisen nu sen diska och plocka lite, ni vet sådana dära roliga saker? ;p


BYE!

 









Kommentarer
Postat av: Paulkajsa

Very nice site!

2011-09-05 @ 12:45:16
URL: http://paulkajsa.blog366.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0