Min fina

Jag saknar min Daisy fruktansvärt! Ja hon är fortf kvar hos hon i Årjäng och hon tycker om min tjej jätte mycke! Inte för att det är svårt att älska henne då ♥ Men tufft är det! När hon ringde och prata med Doffe förut så var det en liten del av mig som ville att hon skulle säga att hon inte ville ha henne, att det inte funka..

..eller en ganska stor del av mig. Men jag vet ju att det inte funkar här, hon mår ju inte bra när hon är själv en sekund ens. Så passar ju bättre att hon bor där någon kan finnas med henne hela dagarna istort sett. Om inte annat så hjälper det säkert med en hundkompis!

Usch va jobbigt.....






Finast ♥

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Usch, ja, jag förstår dig så väl!!! :( <3<3<3

2010-11-11 @ 20:14:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0