Twist and shout

Ni vet jag skrev för ett tag sen att jag ville ha en sån där "sparkdräkt" (som man kan kalla det :p)? Jag vill iaf INTE ha en längre! Ja jag kanske är löjlig när jag säger det här, men får jag reda på att en som jag inte tycker om har en grej jag vill ha.. ja då köper inte jag det! Ja det beror ju på kanske lite HUR illa jag tycker om den här personen och HUR mycke jag vill ha den här grejen. Men det förstör oftast allt om någon jag inte tycker om har samma som mig. Och råkar jag ha samma sak utan att veta det, men sen får se det, ja då har jag lust att elda upp det jag har.. typ ;p  Hahah. Så ja, nu ville jag ju inte ha en sån "sparkdräkt" så mycke heller (som tur va) och nu kommer jag ju absolut INTE att köpa en! 

Jepp sån e ja :))  En barnrumpa ;p hahahaha

Kommentarer
Postat av: Frida

haha jaja då veet ja. hatar du mig ellere, va faan har ja gjort nu???? sköjja (kanske) ;)

2010-11-03 @ 13:14:39
URL: http://ojvakul.blogg.se/
Postat av: Beccs

Klart jag inte menar dig min rumpa <3 <3

2010-11-03 @ 15:12:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0