En liten lista

Nämn något som gjorde dig glad igår: När Sanna kom hit :)

Vad gjorde du kl 08 imorse: Försökte få upp en väldigt morgontrött Natalie.


Vad gjorde du för 15 min sedan:
Åt äggröra.


Det sista du sa högt:
"Hej då" till mina barn.


Det senaste någon sa till dig:
"Hej då" tillbaka från mina barn.


Vad har du druckit idag:
Ingenting.


Vad var det senaste du åt:
Äggröra.


Vad var det senaste du köpte:
Julmust, glass, pomelo, potatisklyftor, tomater och ketchup.


Vad är det för färg på din ytterdörr:
Brun.


Vad är det för väder hos dig nu:
Kallt. Frost och sol ute


Godaste glassmaken:
Lätt choklad


Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
Ja absolut!


Sover du tungt:
Nja, både och.


Drömmer du mardrömmar:
Händer vääldigt sällan.


Trivs du med ditt jobb:
Har inget.


Favoritklädsel:
Mjukisbyxor och linne


Favoritlåt just nu:
Heartbreak down - P!nk


Vad ser du om du tittar till höger:
Elvistavlan som hänger på väggen i köket


Vad gör dig glad just nu:
Känner mig inte så glad just nu faktiskt


Vad ska du göra härnäst:
Dra iväg och träna


Höger eller vänsterhänt:
Höger


Humör just nu:
Vet inte... ett DET ungefär. Inte sur, glad, ledsen eller arg.


Favoritgodis:
Jätte svårt ju. Har nog ingen absoluta favorit, finns mycke gott!


Kläder just nu:
Mjukisbyxor och linne ;P


Sommarplaner:
Inga för tillfället


Hur många kuddar sover du med:
2


Spelar du något instrument:
Nej verkligen inte.


Morgon eller nattmänniska:
Natt, helt klart! Men vill inte sova bort dagen heller. Så innan 11 vill jag helst gå upp.

Vad är viktigast för dig: Mina vänner och familj


Är du kittlig:
Kan man säga, ja


Snarkar du:
 Kanske liite


Stjärntecken:
Vågen


Äckligaste insekten:
Tvestjärtar och spindlar är absolut de äckligaste! Men nästan alla småpkryp är äckliga.


Längtar du mest efter just nu:
Sommar, alltså värme! Få åka tillbaka till värmen utomlands. Min fina Sanna och att få ett jobb.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0