FREDAG :))))

Gomöran på er!

Jag har varit vaken sen 7 så jag är ju piggelin ja men det finns nog de som inte måste gå upp så tidigt. Idag har jag lyckats att göra en liiten inbakad fläta på Tindra, så gullig så! Hon börjar fasiken få långt hår gumman :D Jag känner att jag nog får börja ta lite kort så jag har att lägga ut här, är så dålig på de. Men idag ska jag ta med kameran överallt!
Snart ska jag göra lunch för när det är dags att hämta Natalie kl 13 så ska vi dra till ch-berg, eller Norge rättare sagt. Dom har ju skiit billiga blöjor där nu så det är ju bara att hoppas på att det finns några kvar. Sen om svärmor kan komma så ska jag och Doffe ner och träna en sväng. Men det spörs de. Sen har jag blivit "inbjuden" på lite idolmys ikväll men jag vet inte hur jag ska göra. Är lite sugen på att idolmysa hemma ist med älskling. Så det får nog bli så kände jag nu :) 

Nu ska jag iaf göra nåt mindre kul... som att diska! 




Hoppas INTE Minnah åker ut ikväll!!!! Me love her ♥ ;) 
                                                         
Ni anar inte hur mycke jag ÄLSKAR henne, det är SÅ mycke så att jag jag ryser så fort jag ser henne INNAN hon ens börjar sjunga. Och när hon väl börjar sjunga så kommer tårarna. 
Ja hon är bäst helt enkelt! ♥




                                                                

                                             KRÄM PÅ ER ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0