Please don't leave me

Hej på er!

Idag har det varit en max slapp dag, inte gjort mycke mer än lagat mat och tittat på teven. Inte ens diskat :p Ja men okay då jag har ju tränat och duschat barn oxå. Men inte nån mer aktivitet än det ;p Jag la barnen tidigt idag och 2 av dom sov redan innan halv 7! Vänta nu, fick ni med det i rekord-boken? :) Och jag har faktiskt tittat på teven ist för att sitta vid datorn.. tills nu. Men ska faktiskt gå tillbaka till teven snart tror jag.
ELLER ta mig ett bad och fila fötterna osv , japp så får det bli :)
 
Vet ni?! Imorgon är älsklingen ledig :) Det gillas! Och vi ska passa på att träna medans barnen är på skolan/dagis och sen ska jag till arbetsförmedlingen kl 2. Men ska försöka hälsa på mamma en sväng innan jag ska dit oxå. 

Nja men jo, det blir nog inte så mycket mer än så. Men ni kan väl ta och kolla in det fina inlägget Sanna har skrivit om mina barn --> HÄR. Man kan ju inte annat än att gråta ♥ Love you! 







Nu går jag och tar mig det dära goa badet :)

BYE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0