Don't be afraid to trust someone

Åååh jag och Sanna har nyss tittat på film ♥ Och kan säga att den va SUPER BRA! Måste köpa!!
Älskar ju romantiska filmer och man höll ju på å dö ibland ;p

This one



Måste ses tycker jag :) Yes yes! Läntar tills jag får se den igen med älsklingen  ♥
Vi hyrde att en till film men den ska vi se nästa gång hon kommer :)


Sen gjorde jag ju värsta lyxmaten idag oxå, till mig och barnen. Bild kommer här



Rullad med fyllning av fetaost som jag stekte och lät koka i matgrädde och senap, till det potatis, sallad och kantareller. Lyckat och Jätte gott blev det :)



Sen vet ni en sak?!

Att vår fina P!NK är gravid! ♥

 
Ser ni? Ser ni? ;) Gulligt!

Ne nu ska jag lägga mig.



GOODNIGHT!

Ps. Min storasysters blogg ---> Lena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0