A fallen angel, a broken dream

Såg ni på "Lite sällskap" igår? Ja det gjorde iaf vi och jag trodde jag skulle dö va pinsamt! Men det är bra alltså :) Och så kolla vi såklart på Ullared oxå, FÖR bra det med :) 

Ja och som jag nämnde igår så träna jag efter att ha lämnat barnen imorse. Kände mig inte lika motiverad idag men jag körde ett lika hårt pass som jag brukar ändå. Här ska det fasiken inte latas nåt :)  Hehe.

Hitta nyss 2 par fiina skor jag vill ha från bubbleroom :)





Ja inte fy skam inte! Tyckte särskilt om de svarta. Men vill ha båda!
Kosta lite mycke så de blir nog inge av de men, man kan ju alltid drömma iaf ;)

Nej snart kommer Sanna för vi ska glo på lite film!

Pöss


Ps. Vet ni förresten? Här har det regnat HELA dagen och det regnar än.. Tråkigt värre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0