Baby, I'm bored

Tjenis penis!

Idag har jag varit en mycke busy woman. Tränat, kollat en snabbis på stan, hämtat barnen och åkte till mamma direkt efter de och tvättade. Vi hade så mycke tvätt så mamma boka i mattvätten åt oss. Den har ju en stoor maskin så det får plats mycke mer. Inte för att vi fick allt tvättat men en del iaf. Så det enda vi har kvar nu är att hänga upp allt det blöta. Very nice kanin bajs liksom. Doffe är iväg och tränar han så det får bli när han kommit hem. Så tråkigt att göra sånt själver :p 

Måste säg att det blivit bra kallt ute oxå.. Sommartiden har ju inte ens slutat än! Fy så tragiskt. Och kan ju säga oxå då att det blivit kallare inne med. Vår lägenhet brukar va rätt varm och det går inte att ha en långarmad tröja på sig för det blir skitvarmt och svettigt. Men nu sitter jag faktiskt och fryser. Har iofs inte så mycke på mig, men det brukar man inte behöva ha. Och känner att det drar kallt ifrån fönster och dörrar. Får nog ringa vaktmästaren till veckan så får vi se om han kan göra nåt åt det. Ja iaf med balkongdörren hoppas jag han kan, för i vintras så var det ju is innanför t.o.m! Och så ska det ju INTE vara.

Imorgon kommer iaf min finfina Sanna, Sanna, Sanna, Sanna, Sanna hit och vi ska baka :) Sanna ni vet? ;) haha! Vi ska iaf baka inför Natalies kalas som hon ska ha på sönda. Då kommer det hit massa söta tjejer från hennes klass. Tror hon ser fram emot det jätte mycke! Spännande vettni ;)

Nej nu ska jag ta å göra nåt ;p

Gonatt på sig!



Kommentarer
Postat av: Frida

Ja jädrar, va du nöe nära å smälla vid OK då?? Åh fy fan, jag trodde hjärtat skulle stanna. Gubben fortsatte sen rakt och fortsatte även blinka åt höger.

2010-10-22 @ 06:50:02
URL: http://ojvakul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0