I'm all alone AND I need you now

Hallojsan.

Idag är det inte en sån bra dag faktiskt. Känner mig ledsen och nere. Ja, jag skulle ljuga om jag sa att jag inte visste varför. Ibland vet man ju inte riktigt. Men idag vet jag. Fast det är inget jag har lust att dela med mig av, sorry!
Jag va duktig förut iaf, åt havregrynsgröt till frukost och efter att ha lämnat Natalie och Emil så drog jag å träna. Och oj va jag träna. Skönt att göra det när man har massa känslor. Man får tänka lite och ta i extra mycke om man är lite arg.  Vilket jag oxå är. Ja nice va det iaf. Ska nog ta mig en LÅÅNG tur med Daisy sen oxå, rensa tankarna ännu mer. Jag, hunden och musik för att stänga av ljudet utanför. Tänka, tänka, tänka. Så kanske jag blir lite klokare.. eeh, eller.. kanske, nej. Det lär jag väl aldrig bli men ändå. Man kan ju alltid hoppas.

Tindra är hemma från dagis den här veckan, som jag nämnde tidigare i ett annat inlägg så har hon ögoninflamation. Får väl åka till läkaren till veckan om det inte gett sig kanske.  Så det är iaf lugnt och skönt här hemma just nu.

En bra låt!



Nej nu får jag nog röja bort lite här innan de andra kommer hem.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0