Jag har ingen rubrik

Har hämtat barnen från skolan och dagis, för typ 1 timme sen. Och sitter här nu och funderar på att börja med maten. Vad ska man äta? Har ingen lust att göra mat. TRÅKIGT ju :p Och efter att ha läst ytterligare ett inlägg som min bror skrivit så har man ont i magen igen. Det smärtar mig verkligen! Och jag blir så arg på samma gång!




Vet ni? När jag hämta Emil på dagis förut så gav han mig en grej han hade pysslat med. Och den va jätte fin, blev så rörd. En husållsrulle han hade klistrat jätte fina "stenar" i olika färger på. Kanske inte låter så mycke för världen, men för mig var det de! Tycker han varit så duktig som klistrat och gjort en så fin grej till MIG. Sötnosen min!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0