Like a hurricane

Jag ska säga er att det blev en stressig dusch. Usch, är helt uppstressad än. Det va nämligen såhär att precis när jag och Tindra klivit in i duschen så kom Doffe hem och ville ha hjälp med att få upp en bil på en kärra. Ja, skynda skynda. Klä mig och Tindra fort och ut till en lite grinig karl. Blöt i håret och kissnödig dessutom. Men det va ju inte mycke jag kunde hjälpa till med. Start på bilen fick han iaf (för det va där problemet va).  Hungrig som ett as börja jag bli med. Så nu sitter jag här och har tryckt i mig en smörgås och dricker en proteindrink. Pust! Och Doffe har åkt i väg till skroten med skroten, hehe. Jag säger bara en sak till mig själv:

ANDAS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0