My heart is crying for you

Ja ytterligare en låt.  Men den är ju sååååååååååååååååå

Underbar!



Om man säger så här då, så efter att ha tryckt i mig en hel pringles burk själv så känner jag mig bra äcklad av mig själv. Känner mig fet och obekväm. Usch för det! Varför gör man så mot sig själv för? Man jämt känner hur fettet växer och rumpan/låren blir större. Och magen.. Nej det blir ett extra hårt träningspass imorgon. Och jag ska ju till Sanna imorgon oxå för vi ska myyysa. Och då får det banne mig bli frukt som mysgodis för min del iaf! Melon och/eller vindruvor. Å va gött väl? 

Men nu känner jag mig iaf gladare än förut och det är ju BRA :) Skönt när det blir bättre! 
Nej nu får det bli sängen så man är liite piggare till morgonen :) 

Sanna, vi får prata om planerna imorgon alltså, fy fasiken så jag längtarrrrrrrrr!!!!!!

För vet ni.. Beach 2011 here we come ;D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0