Raise your glass if you are wrong, in all the right ways

Häj! Tänkte ge mig in på ett litet inlägg här. För det känns faktiskt längesen jag gjorde ett "riktigt". Har precis kollat lite igenom lite av mina gamla inlägg, bla från när vi kommit hem ifrån Turkiet. Och gud va depp jag va då! Som tur är så har det gått över! Klart man saknar det, men vad ska man göra liksom? Jag vet ju att det inte va sista gången så :) 

Ja som ni märkte på mitt förra inlägg så har alltså P!nk släppt en ny singel. Oj så lycklig man kan va för det! <3 Det kommer en till låt snart *längtar*. Och så ska hon släppa ett nytt album. Yes! :)) Underbar människa iaf!  
 
Idag har jag varit enormt trött.. vet inte varför riktigt. Jag råka somna i soffan förut, men som tur var ringde pappa Så att jag kom i tid till att hämta Natalie på skolan.
Efter jag hade hämtat Natalie så drog jag iväg till ams. Hade en tid till en handläggare. Så vi gick igenom lite om jobbsökande och sådär.  Sen har jag skjutsat Sanna till tåget för hon skulle till Stockholm på kurs. Sen har jag inte gjorde så mycke mer än plockat och diskat.
Jo men just de, haha, höll på att glömma. Har ju bakat kladdkakemuffins och kladdkaka nu på kvällskvisten :) Och nu ska vi göra iordning barnen för kvällen och så sätter vi nog på en film.

Puss på er! :)


Kommentarer
Postat av: Sannus

Härlig bild!

2010-10-10 @ 20:50:23
URL: http://sannax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0