Silly boy

"I need you now don't turn away"
 Med Agnes

Ja denna har jag på hjärna nu på morgonen och går och sjunger tyst inom mig. Men kan bara den meningen här över, Så man får nynna resten. hehe.  Ja vad jag gör nu annars? SEGAR mig tror jag bestämt. Jag äter frukost och Tindra har jag inte väckt än. Hmm... Kanske bästa jag sätter lite fart? Men jag hinner att så :p
Efter jag tränat idag så ska jag iväg och handla. Behövs om man säger så. Sen får man se vad klockan blir så kanske jag hinner med liiite städ innan det är dags att hämta Natalie. Eller oxå så åker jag ner och tittar på syrran som ska tatuera sig idag. Inte avis om ni tror det ;p

Nej ha en bra dag hörrni!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0