Toppen..

Hallå hej!

Igår hade Natalie barnkalas och det vart lyckat :) Tummen upp för det! Men kan säga att det är tummen NER för att våran dator inte funkar. Alltså den bärbara! Eller det är laddaren som gått isönder och inte själva datorn. Så nu får jag använda den toppmorderna stationära datorn vi har. Tur på nåt sätt att vi inte gjort oss av med den som vi tänkt. Det är ungefär som att sitta på arbetsförmedlingen (om ni vet hur datorerna är där?). Ja men det är ju alltid något iaf, eller hur? :)

Jag har varit och tränat nu på morgonen, ingen direkt energi men jag körde på ändå. Fick inte så mycke sömn inatt då vi la oss vid 2 tiden ungefär. Så rätt trött, ja. Eller jag va när jag gick upp iaf :p Jag är en sån person som piggnar till rätt fort faktiskt. Tur!

Nej nu ska jag hoppa in i duschen!

Ni får ha en bra dag :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0