You can call me baby

Ja idag är det onsda då (för er som inte visste liksom). Jag och Doffe har varit och tränat nu under förmiddan, skönt! Och just nu håller jag på och gör mat. Gör soppa så det liksom sköter sig själv lite. Så väntar alltså på att den ska bli klar rättare sagt :)

....................................................................

Tog en liten pause :)

Haha, så nu har jag hunnit äta, varit ute med hunden och sminkat mig. Jag fick lite lust för det såhär kl 2 på dagen ;p Stör mig att jag inte orkar sminka mig oftare. Men det är ju skönt oxå att inte va sminkad. Man kan svettas, gäspa och klia sig i ögonen hur mycke man vill. Ja svettas skrev jag bara för att när man tränar och svettas mycke så rinner det i ögona. Typ..

Vet ni? Jag vill inte ha VINTER! BUUHUUU :( Alltså jag älskar Sverige, men inte den delen. Hoppas min dröm om att flytta utomlands kommer att slå in nån dag. Inte flytta för gott men det vore banne mig roligt att pröva på! Massa saker man vill göra som inte går när man har familj. Och en sån grej kan man ju inte bara göra med små barn. Det funkar ju inte så värst bra.. tror jag?
Ska jag va ärlig så funderar jag just nu på att gå en bartenderkurs utomlands. Vore ju jätte kul ju! Ja inte själv då isf, kanske man  kunde få med sig nån ;) S kanske? Och kanske om nån mer vill hänga på, ja inte ett måste. Men de skulle va kul! Men för att kunna göra det så behövs det pengar. Och så funderar man ju på om man klarar 3-4 veckor från familjen. Eller rättare sagt OM DOM skulle klara sig utan mig?

Lite funderingar blev det :) Men så är det. Man önska man kunde få lite vägledning här i livet. Usch va jobbigt det är!

Klockan 5 ska vi tvätta, kul värre :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0