Rekord tror jag minsann

17.30 fick barnen kvällsmat. Borstade tänderna på dom och strax efter 18.00 så la dom sig i soffan och titta på film. Nu är klockan 18.51 och dom SOVER! Kanske skulle va med i rekordbyrån på bolibompa ;) Hahaha!  Nej men va skönt :) Tindra spydde ju imorse hon så att hon är sleten förstår jag. Stackare =/ Hoppas nu bara att ingen annan spyr..

Ja, jag ville väl mest dela med mig av detta fenomen att dom redan sover ;)
Och jag ska flytta på Tindrisen och sätta mig och kolla om det finns nåt bra på teven. Eller oxå får det bli en film :)


Kommentarer
Postat av: Sanna

ÅH HERREGUD! Detta mirakel skulle jag ha velat seeee! ;)

2010-09-20 @ 19:51:17
URL: http://sannax.blogg.se/
Postat av: S

Ja, det är inte alls bra nu.- De har blivit vågmästare n, jag kan förklara det för dig nästa gång vi träffas, orkar inte skriva det här nu :)



Och det är "Lite sällskap" på teven nu, borde du titta på ;)

2010-09-20 @ 20:40:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0