Nothing else mathers

Halloj!

Här sitter jag i min ensamhet och knarar polkagrisar :) Inget bra på teven är det heller så datorn är mycke uppskattad nu!
Jag tänkte ta med mig barnen och dra till pappa förut när Doffe åkt till jobbet men kom på att svärmor skulle komma. Så vi stannade hemma och drog till OK och köpte lite fika och godis ist. Och så har ju bästa Sanna varit här en sväng med :) Tur för jag har haft sååå tråkigt! 

Tidigare idag så va jag och Natalie en sväng på stan och köpte doppresent. Men blev ju förstås en sväng in på Lindex och kappahl så alla 3 kidzen fick sig lite nya kläder också. Alltid kul :)



Hej svejs så länge snart blire sänga för mig, yesbox!




                                             En dag träffade kärleken och vänskapen varandra.
                                                                     Kärleken frågade:
                                                       - Varför finns du, när jag ändå finns?
                                                                     Vänskapen svarade:
                                                    - För att göra leenden där du lämnade tårar
                                                                                    ♥


Kommentarer
Postat av: Frida

Nu tycker ja att det är dags för inlägg här :) kraam

2011-09-21 @ 19:56:09
URL: http://ojvakul.blogg.se/
Postat av: Frida

hmmm, väntar å väntar... hehe

2011-10-07 @ 18:07:11
URL: http://ojvakul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0