It's calling

Jag har varit en busy woman today! Möte kl 10 och genom det sökt ett jobb :) Pärry! Sen vet jag inte riktigt vad jag har gjort de timmarna fram till Emil skulle på gympan kl 18.00. Men diskat och lagat mat iaf, och sen diskat igen. Och efter vi kommit hem så har vi åte kvällsmat, jag har diskat igen PLUS dammsugit och "slarvtorkat" golven. Och städat toan. Duktig ja :) Samt att jag har gjort iordning kläder som barna ska ha på sig imorgon. Men nu ska jag göra mig iordning för sängen för imorgon ska jag följa med Sanna till hennes jobb och hjälpa henne med lite grejer. Och vi åker runt halv 7 så Doffe ville att jag skulle göra iordning kläderna till barnen idag redan.. haha, ja kanske är bäst annars vet man väl inte vad dom får på sig ;) Höhö. Nej då, det hade säkert blivit rätt bra :p

Puss på er!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0