Me want summer!

Godmorgon.. för vissa ;p Själv gick jag upp 7 imorse, men det känns bra att börja inlägget med godmorgon fast kl är typ 12.40 :p 
Jag har nästan precis kommit hem efter att ha gjort ett rejält jobbigt pass på gymmet, härligt! Och nu håller jag på att koka kyckling så vi får lite lunch i oss :) Doffe är kvar på gymmet för han kom lite senare än mig då det va en här och hämta den lilla katten. Så nu är hon borta =/ Min favvo sötis pötis ♥  

Haha, jag tänker på Sanna när jag skriver så för ni skulle se hennes min mot mig när jag pratar med katterna, och så brukar hon säga nåt i stil med att dom inte kan svara.  Fan så skön!  Hon är allvarlig samtidigt som hon skojjar, samtidigt som ändå hon är allvarlig, haha ja ni fattar... eller inte ;) OCH jag ÄLSKAR att skratta åt henne när det är nåt hon inte tycker om. Ja, vi är så "snälla" mot varandra SÅ  ;) Haha! Min lilla ärta ♥

Nej nu ska jag forts med lunchen.


PUSS Å KRAM


Kommentarer
Postat av: Sanna

Hehe, de KAN ju inte prata! Det är helt ologiskt att prata med dem ;)

2011-02-09 @ 17:18:17
URL: http://sannax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0