Plastikoperationer

Många tycker att det är idiotiskt, själv tycker jag att det är idiotiskt om man fortsätter och fortsätter och fortsätter. Annars tycker jag det är ett bra sätt att förändra nåt man inte tycker om hos sig själv. Jag kommer att låta få mina bröst störra en dag, det vet jag! Då mina bröst har förändrats en hel del av alla graviditeter. Jag har iofs vilja gjort det sen jag var tonåring bara att när jag var yngre så våga jag aldrig berätta att jag ville det för att då skulle alla tycka att man vore dum i huvudet typ. Men nu har det blivit en sån vanlig grej PLUS att jag skiter i vad folk tycker nu. Jag gör vad jag vill så är det ju, och det har ingen med att göra. Men för att göra det så behövs ju pengar, i massor typ! Och så vill jag va helt säker på att jag inte ska ha mer barn, för det känns så onödigt att operera sig om man ska ha mer barn.
Yes så tänker och känner jag :)

Förr visste jag inte om jag skulle våga heller, men jag blir bara säkrare och säkrare på att det är de jag verkligen vill.


Kommentarer
Postat av: Hanna Skattberg

Hej, anmäl dig gärna till dagens blogg tävling, bara att följa reglerna så har du en chans att vinna.

Förlåt om du tycker de här är reklam!

2011-02-23 @ 10:47:30
URL: http://hhannaskattberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0