Sometimes it just hurts

Tjenis penis lortfisar! ;p

Vad har ni gjort idag? Själv har jag inte gjort såå himla mycket. Typ lagat mat, diskat och städat under spisen. Sen har jag skjutsat Natalie till gympan och drog med mig Sanna så åkte vi och pantade under tiden. Sen hem och medans Sanna gjorde middagen så diska jag igen, det är team work de ;)
 
Det blev sådana "kycklingrullar" vi gjorde en annan gång, super duper goda!





Mumsfilibabba!

Nu ska jag lägga mig så jag orkar med morgondagens bestyr, såsom att tvätta kl 7 till morgonen och sen på ett möte kl 10.

Puss och Gonatt!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag säger ju att det skulle bli jämt perfekt om du och jag bodde ihop ;)

2011-02-06 @ 23:38:34
URL: http://sannax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0