Idag va det sönda igen ja

Godmorgon på er! :)

Igår va jag ju som sagt på Ikea och sen tog vi en sväng in på obs-bergvik. In på H&M och va där, ja jag vet inte hur länge men ett BRA tag iaf! Har 2 bonuscheckar därifrån som jag tänkte handla upp, men hitta inget. Helt otroligt hur rörigt det är inne på den affären! Mycke lättare att handla från nätet eller ur katalogen, men checkarna kan jag ju inte handla för via nätet. Därför bestämde jag och Sanna att vi skulle ta en tripp till Charlottenberg och kolla på H&M där idag ist. Faktiskt lite mindre rörigt där och sen bestämde jag mig för en klänning som jag pröva igår. Men om det blir den jag kommer hem med spörs ;)

Köpte ju massa från  Ikea också ju! :) Speglar och hyllor till Natalie, förvaringsbackar till alla barnen, samt mindre plastlådor och lite smågrejer ni vet som det blir? :)

  

Så idag blir det att hänga upp och fixa lite, roligt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0