Work

Ska säga er att idag är jag bra sleten. Det har varit en väldigt stressig/slitsam förmidda. Tvättat och handlat har jag gjort, och man kan ju tycka att det inte skulle va så stressigt. Men det har gått i ett ska jag tala om för er. Inte kunnat sätta mig mer än typ 10 minuter när jag åt lunch. Ja förrän jag hämtat Natalie kl 1, då sätte vi oss i soffa innan vi skulle hämta Emil och Tindra kl 2. Och kan säga att det var farligt nära att jag somna. Men nu har jag diskat och ska börja med middagen, så ingen vila inte ro här inte :p Sen ska jag antagligen diska igen efter maten och sen hänga upp resten av tvätten. Roligt! Not. Hatar verkligen att hänga upp tvätten, det värsta som finns typ. Nej att lägga in tvätten när den är torr är nog värre kom jag på. Aja, back to life ;p

See ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0