Forever's gonna start tonight

Ja som sagt idag har vi varit ute och åkt pulka. Vi har faktiskt inte gjort det denna vinter än och det är bäst och passa på när det inte är så kallt. Alldeles lagom har det varit tycker ja :)  Vi va inne en sväng och kolla på film och åt, sen gick vi ut igen. Sen åkte Doffe iväg och träna med sin bror och jag tog med barnen till Sanna och kolla till hennes kanin. Och så fick vi besök av svärmora nu under kvällen oxå. Nu sover iaf barnen, Doffe spelar tv-spel och ja, jag sitter ju här ja :p  Men ska nog gå och lägga mig snart. Bra sleten blir man av att va ute, yes yes. Jag känner att jag har dåligt att skriva om så det blir lite som de blir de ;p  ´
Men innan jag lägger mig så ska jag se om jag hittar nåt roligt spel jag kan spela.

Gonatt mä er!


Och kan ju säga er att jag saknar mitt ♥ Men snart kommer hon hem! :) :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0