Hope for the better

Godmorgon! 

En ny dag idag och jag tror nog den här ska bli bli bättre än igår. Det gäller att andas och inte stressa upp sig. Ska iväg ner till Sannas kanin när vi ätit frukost, hon kommer dock hem idag :) Men vi åker dit sen ändå :) Eller går.. snöar gör det men det kan va skönt att gå för det. Lite snö är ju bara mysigt. Men känner jag mig själv rätt så blir det att vi tar bilen ändå, haha ;p

Har lovat barnen att de ska få åka pulka/stjärtlapp idag så det blir efter vi varit hos Sanna. Men nu först ska jag fixa frukost.
Nu har jag förresten tagit bort kategorierna här bredvid, allt får ligga under allmänt ändå. Orkar inte grejsa med de.

Ha en bra dag!


Förresten så fyller min systerdotter 11 år idag. Så GRATTIS på födelsedagen gumman! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0