If I said I want your body now, would you hold it against me?

Möran på er!

Emil va ju på denna gympan igår, och jag kan ju säga som så att jag hoppas att de som är ledare blir bättre! För det första så när dom pratade med barnen så prata dom så lågt så att bara de närmaste hörde(knappt de ibland), och sen så förklara dom inte hur man gjorde lekarna i början, så Emil fatta ingenting han. Utan JAG och SANNA fick förklara för honom. Dåligt om jag får säga så. Men han tyckte det va kul så han får ju såklart fortsätta. Ja det va en grej som han tyckte va för svårt, men antar att det va för att dom börja UTAN honom när han va på toan när det ändå va fruktstund. Då satt han och titta hela den leken annars tyckte han det va kul.  Aja nu har jag klagat klart för denna gången, haha!

Idag är Natalie hemma från skolan, hon har lite ont i halsen och hostar lite sådär fult. Börjar med känna mig lite krasslig i halsen, men får hoppas att det inte blir så mycke mer. Jobbigt att va sjuk när man har småbarn.

Jag ska måla naglarna nu, har haft lust med det i några dagar nu, men det dyker alltid upp annat man ska göra. Men nu tar jag tag i det :)

Ha en bra dag!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0