If you ever ever feel like you're nothing, you're fuckin' perfect to me!

Jag tänkte ta upp nåt speciellt här men jag har redan glömt vad det var.. irriterande! Jag är en sån person som måste repetera saker i huvudet om jag ska komma ihåg det. Annars blåser det oftast bort ;p  Jaja jag får väl skriva om annat då.

Under helgen nu så har Tindra varit lite dålig, men tror hon börjar bli lite bättre så det spörs ikväll om hon kan gå till dagis imorgon.
Idag börjar Emil på gympa, det bli spännande de :) Natalie börjar på sönda hon.
Vet ni, det är måndag men jag funderar redan på vad man ska göra till helgen. Men det blir som det blir ändå, om man inte ska göra nåt speciellt då, det märks under veckan de. 

Nu ska jag gå fixa till mig lite tror jag. Jo nu vet jag vad jag vill göra till helgen! Färga håret :) Jag har fått för mig att göra det ljusare, så ska slänga i massa massa slingor. Får se hur det blir :)

Det va allt för mig denna gången.


Ha de bra!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0