Let's do it

Seg lörda måste jag säga. Idag händer inte mycke, bara tvätta ikväll. Och det är ju inget att se fram emot dirket! Det första jag gjorde idag va å ta denna underbara disken, och nu har jag precis ätit frukost/lunch. Och ska hoppa in i duschen när jag är klar här och sen forts städa lite.
Igår färga jag ju håret men det är ingen idé att ni får se före och efter bilder för det syns knappt, vad trodde jag där egentligen? På underverk antar jag :p haha. Men en aningen aningen brunt skiftar det i då, så ska ta och göra mer slingor igen nåndag men inte med hätta. That was painful om man säger så, och tog några timmar. Men det va ju väldigt snällt av både Sanna och Doffe som hjälpte mig och stod ut (knappt) med mina fula ord och skrik ;)

Bäst att göra nåt nu kanske.

Hoppas alla får en bra lördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0