Rolling in the deep

Slö dag ska jag säga att det är! Är trött och orkar inte göra så mycke. Men måste dammsuga sen oavsett om jag orkar eller inte, fast har inga påsar så att köpa det sen är också ett måste! Jag är en sån person som måste städa lite varje dag för att det ska hålla sig lite finare. Fast det är väl dock långt ifrån rent nu kanske, men det MÅSTE va någorlunda städat iaf! Så att man kan få det där oväntade besöket utan behöva skämmas för mycke, typ. Klart det finns dagar jag inte gör värst mycke, men då har jag dubbelt så mycke att göra dagen därefter.

Men va fasiken skriver jag om egentligen? Boooring ju :p  Jag och barnen ska iaf börja göra iordning oss för att hämta Doffe på jobbet snart, sen ska vi äta pizza :) Och klockan 18.00 ska Emil på gympan. Natalie hade ju gympa igår hon.. som vi såklart glömde bort. Så får sätta upp lappar på dörren som påminner oss om det tror jag.


Peace out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0