Me and my friend

Imorse efter jag lämnat Natalie på skolan så åkte jag direkt och körde ett pass på gymmet. Det vart en timmes konditionspass, skönt på samma gång som jobbigt för det känns att kroppen inte riktigt är helt frisk. Fick lite ont i huvudet efter, men det har ju gått över såklart :) Får nog bli ett pass imorgon oxå, men får nog köra lite styrka då också. För det är ju faktiskt lite tråkigt med kondition tycker jag, så bra när man kan kombinera. 

Vi har bestämt att vi ska flytta ut våran säng till vardagsrummet också, så att det blir ett extra rum för barnen. OM det funkar vill säga, för vi har ju inte jordens största vardagsrum heller, men hoppas vi kan fixa till det på nåt bra sätt. Vi bor ju i en 3a och har inte råd just nu att flytta till större, men bara jag får ett jobb så flyttar vi direkt, ingen snack om saken!
Så vi funderar på att åka till Ikea till fredan och kolla om det finns några bra och billiga förvaringsgrejer. Det kommer ju att bli lite tomt i ena rummet och den som har det rummet måste ju ha sakerna nånstans :) Ja men först får vi ju kolla så att det funkar med sängen såklart innan vi eventuellt åker.


Jag skaffa skype häromdagen och nu har jag och Sanna suttit och pratat i 3 ½ timma! Hon har lagat mat och grejer. Kan nån ana att vi har lite tråkigt kanske? ;p Haha!


Kommentarer
Postat av: Vickan - allt i rosa

:) Thanks! Jag vet.. gammal är jag ju inte men vart går gränsen att klä sig som en tonåringen eller ej :P Haha

2011-01-25 @ 23:50:11
URL: http://www.alltirosa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0