AATJOO!!!....٩(-̮̮̃-̃)۶ Jag är allergisk mot skitsnack, lögnare och falska människor.

Hej hallå!

Idag är det rätt så fint väder ute, solen skiner inte direkt men nästan :) 
Jag kom inte i säng inatt förrän vid halv 3, och då var fortf Tindra vaken! Och tror jag somnade lite före henne faktiskt :p  Men idag ska vi och äta mat med älsklingens släkt på ett ställe som heter Gate gästgiveri, för att fira hans farmor som fyller 70. Riktigt mysigt där och bra mat har dom med!  Och tänkte då på att barnen nog kommer att bli lite slitna efter det och då somnar dom förhoppningsvis i bra tid idag, det får ju inte bli vid 7 iaf så dom vaknar senare. Men hur ofta somnar dom vid 7 egentligen så det ska väl inte va nån fara?

Och eftersom vi somnar sent så kommer vi upp senare (skönt) ;p så jag ska gå och fixa frukost nu.. och det blir ju lunch samtidigt, perfekt! :)

Ha en bra dag nu!



Jag, Natalie och fina lillasyster på juldagen hos mormor


Kommentarer
Postat av: Frida

Gate är ju sååå mysigt :)

2011-01-07 @ 23:01:29
URL: http://ojvakul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0