Vänskap

Tänkte på det med vänskap, då min syster bråkar just nu med sin bästa vän. Jag skrev till dom att jag tyckte att dom skulle träffas och prata ist (de skrev ut på facebook nämligen) för att jag vet att de kommer att ångra sig och älta detta länge annars. För att är man riktigt bra vänner så brukar det lösa sig och tycker att de ska prata med varandra så det inte blir värre. Så det hoppas jag att ni gör! :)

Jag har bråkat en hel del med vänner under åren, många har jag inte ältat och en del har jag ältat. Sånt tror jag beror på hur mycke de har betytt för en. Som mina 2 närmaste barndomsbästisar, de har jag såklart bråkat med några gånger. Men vi har alltid blivit sams igen, även fast det kanske har tagit längre tid vissa gånger. Tror sån väskap är där för att stanna, hoppas jag iaf! Jag kan säga att jag inte direkt umgås så jätte mycke med dom idag (särskilt inte den ena), men jag vet att de finns där och jag såklart för dom! För båda har betytt och betyder fortf mycke för mig! Sen har vi ju nyare vänner som jag också värdesätter högt. Som för mig, min älskade Sanna ♥ Hon är den som betyder mest för mig! Hon är ju även min kusin, men vi blev inte nära vänner förrän ungefär 2 år sen. Och sen har jag genom henne lärt känna några andra fina personer som hennes vän Linda, en mycke mycke fin person må jag säga! Och Malin :) Jag umgås inte med dom utan Sanna då, men det är ju det fina med vänskap, man kan ha så många olika sorters relationer inom den kategorin :)   

En del stannar, en del inte. En del är falska, en del inte. Men kan säga att falska vänner märker man snabbt och de får iaf inte stanna länge i mitt liv. 




 

Linda :)


Frida ♥


Kommentarer
Postat av: Sanna

MEN JAG DÖR VA SÖT DU ÄR!

2011-01-23 @ 21:52:01
URL: http://sannax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0